אגלונמה סילבר קווין

צמחים לתאורה נמוכה

אם יש לכם חדר בבית שאינו מקבל הרבה אור טבעי, אתם עשויים להתבלבל ולחשוב שצמחים הם לא אופציה. אל תאמינו לפייק ניוז ואל דאגה

 – יש הרבה צמחים שיכולים לשגשג בתנאי תאורה חלשים, ואפילו להנות מכל העניין.

בבלוג זה אספנו לכם כמה מהצמחים הטובים ביותר עבור חללים באור נמוך:

סנסיווריה -

או צמח הנחש, המכונה גם לשון חמות (ממממ מעניין למה?), הוא מהצמחים הכי פופלריים שלנו עם ובלי קשר לעובדה שהוא משגשג באור נמוך. הסנסיווריה יכולה לסבול מגוון רחב של תנאים, כולל השקיה נדירה.

 

בנוסף, יש לה מראה מיוחד שיכול להוסיף לא מעט עניין ויזואלי לחלל שלך, היא ידידותית לבעלי חיים ובסה"כ אחת הבחירות הכי טובות להורים מתחילים לצמחים.

 
 
סנסיווריה מגוונת תקריב L
זמיה קוקוס

זמיה קוקס -

צמח ה- ZZ הוא עוד אופציה נהדרת עבור חללים באור נמוך. יש לו עלים ירוקים מבריקים שיכולים להוסיף קצת מרקם לעיצוב שלך, והוא דורש תחזוקה נמוכה מאוד - הוא יכול לשרוד עם הורה מזניח זמן ארוך, והוא עושה זאת על ידי אגירת מים בפקעות שלו ומצב רוח צ'יל.

פוטוס -

אהובנו הפוטוס הוא צמח רב תכליתי שיכול לגדול במגוון תנאים, כולל אור נמוך. הוא שולח גבעוליו לכל כיוון שהוא מרגיש שיש בו אור וקל מאוד לטפל בו - פשוט השקה כשהאדמה יבשה והימנע מאור שמש ישיר. מעבר לזה הוא מלך מלכי ההשרשות (יכולים לקרוא עוד על העניין פה).

פוטוס M
אגלונמה סילבר קווין

אגלונמה -

ירוק עד סיני (בשמו השני) הוא אופציה מצוינת אם אתה רוצה צמח לתאורה נמוכה עם קצת צבע. יש לו עלים מגוונים בגוונים של ירוק, כסף ואפילו ורוד לעיתים, והוא יכול לסבול תנאי תאורה נמוכים. אבל תפצו בהרבה אהבה.

שרך קן הציפור -

שרך קן הציפור הוא אופציה מצוינת עבור חללים עם תאורה נמוכה. הוא משגשג בסביבות לחות ומוצלות (כמו חדרי מקלחת) והעלים השופעים והצבעים הירוקים העמוקים שלו מוסיפים מרקם וטבע פראי לכל חלל. רק לשמור על האדמה לחה ולהימנע מאור שמש ישיר. תכלס, צמח מושלם.

קן הציפור עלה מפוצל M

בקיצור, בעת בחירת צמחים עבור חללים באור נמוך, חשוב קודם כל לזכור שהאופציה קיימת ואחכ לבחור זנים שמתאים להם העסק הזה. חמשת הצמחים האלה הם אפשרויות נהדרות שיכולות להוסיף קצת טבע לבית שלך, גם אם אין לך הרבה אור טבעי.

אם יש לכם עוד שאלות – אל תתביישו, בשביל זה אנחנו כאן.