צמחים ואופי | פלנט איט

צמחים ואופי – הסוגים שהכי מתאימים

אכפתית? שכחן? בלאגניסטית? יצירתי? האישיות שלנו היא מרכיב חשוב בבחירת הצמחים הנכונים עבור הבית שלנו, וההתאמה הזו חשובה במיוחד כשאנחנו מדברים (בתקווה) על קשר שמחזיק שנים רבות. בבלוג של החודש ריכזנו עבורכם בדיוק איזה צמח מתאים לאיזה סוג אישיות.

 

הפרפקציוניסט:

אם מצוינות זה הקטע שלך, משיגנית שכמותך, יש לנו את ההתאמה המושלמת. לסחלבי פלנופסיס יש סטנדרטים גבוהים והם נראים וואוו, בדיוק כמוך. הם מעדיפים השקייה במים מזוקקים, רוצים הרבה אור בהיר וגדלים באדמה ספציפית שעשויה משבבי קליפות עץ. עם סיום הפריחה יש לקטום את גבעול הפריחה כמעט עד בסיסו ולטובת לזירוז צמיחה מחודשת, מומלץ להוציא את הסחלב מסוף ספטמבר מחוץ לבית, למקום מוצל וקריר למשך 6 שבועות. כדי לשמור על סחלב במצב מושלם דרוש אדם שאוהב שדברים נעשים כמו שצריך. בינגו.

 
Single | סחלב מעוטר קשת S
סנסיווריה ירוקה תקריב

הסטלן:

השקתי? לא השקתי? מתי פעם אחרונה השקתי? ממתי בעצם יש פה צמח? אם התחברתם למשפט האחרון, בסלון שלכם עדיין יש שאריות מהישיבה של אתמול והשליחים של וולט ואתם כבר ביחסים של שימוש בשם פרטי אנחנו יודעים בדיוק איזה עוד חבר ירוק אתם צריכים - הסנסיווריה. לא מתרגשת מהזנחה, סבבה עם תקופות ארוכות ללא השקייה, ויכולה להסתדר גם במקומות חשוכים.

 

חובב החיות:

אם אתה מאלה שמאוהבים בבעל חיים שלהם, מחזיקים צעצועים בכל פינה וחיים בשלום עם שכבה פרוותית דקה שמכסה את כלל הריהוט בבית, זה הצמח בשבילכם (ובשביל הבונבון שלכם) - קן הציפור. כפי שהשם שלו רומז, הוא ידידותי במיוד לבעלי חיים. הוא לא דורש יותר מדי תשומת לב ואף ידוע ביכולות טיהור האוויר שלו. מתאים בול לבתים שחיים בהם כמה סוגים של בעלי חיים. הנה גיף יצריתי במיוחד.

קן הציפור | פלנט איט
מונסטרה

החברותי:

שמעתם עליה רבות והיא ללא ספק כוכבת רשת, אבל המונסטרה דליוסה היא לא רק דוגמנית. מתחת למראה האינסטגרמי שלה יש גם אופי חברותי במיוחד - אחת ההשערות לגבי מדוע יש לה חורים בעלים היא שהם נמצאים שם כדי לאפשר לאור ולמים לעבור דרכה ולהמשיך לעשות את דרכם אל עבר שאר היצורים החיים ביער. יש דברים כאלה? אם הדבר הזה מעלה דמעה קטנה בזווית העין שלכם זו עוד סיבה מעולה להכניס הביתה את המונסטרה.

 
 

ההרפתקנים:

קשה לכם להישאר במקום אחד? מרגישים שתמיד מעניין גם מה קורה במקום אחר? קצת פומואיסטים? לא נורא מי לא? בכל מקרה, נראה שהפוטוס הוא שילוב מעולה. צמח טפס שתמיד רוצה לדעת מה עוד קורה במקום אחר ונמצא במסע צמיחה מתמיד אל עבר מקום שטוב לו בו. הוא יכול לצמוח לאורך של מטרים, רוצה השקייה כשהאדמה מתייבשת, קל לייחור ובסף הכל נשמה חופשייה.

 
 
פוטוס מגוון

מצאת את הנשמה התאומה שלך ברשימה שלנו? מדהים. וגם אם לא, יש הרבה אהבות פוטנציאליות שמחכות ממש כאן ואנחנו זמינים שם לכל מה שצריך.

בואו, נאהב ירוק! 💚