שאלות ותשובות

למה להזמין צמחים באינטרנט​?

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, אין סיבה שלא נצליח להזמין צמחים הביתה בקליק אחד, כמו שאנחנו קונים בגדים, אוכל ושירותים נוספים. Plant it מתחייבת להביא אליכם את כל הירוק והטוב במינימום מאמץ ובמקסימום הנאה.

איך לבצע הזמנה באתר?

זה קל ממש. בוחרים את הצמח שאהבתם, שותלים אותו בקליק בתוך עציץ מגניב ואנחנו כבר נדאג שהוא יגיע אליכם הכי מהר שאפשר.

האם ניתן לשלב צמח בכלי, שאינו מופיע כשילוב אפשרי בדף הצמח?

כן! רק יש לוודא שהצמח נכנס בכלי מבחינת גודלו - צמח שמסומן באתר בגודל מדיום יכול להישתל בכלי מדיום ובכלי לארג' אך אינו יכול להישתל בכלי סמול.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

מיד לאחר ביצוע ההזמנה, תתקבל ההודעה "הזמנתך בוצעה בהצלחה". בנוסף, ברגע קבלת אישור העסקה מחברת האשראי תשלח קבלה אלקטרונית לתיבת הדואר האלקטרוני שהוזנה במערכת. מרגע זה, צוות Plant it ידאג לכל השאר והצמחים בדרך אליכם.

האם הצמחים מתאימים כמתנה?

אין מתנה טובה מצמח! מעבר ליופי שלו, הוא יהפוך את האהובים עליכם לבריאים, יעילים ויצירתיים יותר. אל תתפלאו אם תקבלו המון ♡ בחזרה עבור המתנה הזו.

אני רוצה להזמין מתנה לאדם אחר, כיצד עלי למלא את פרטי ההזמנה?

ראשית, נגלה לכם שבתחתית עמוד העגלה (לאחר שבוחרים את הצמחים והכלים) ישנה אפשרות להוסיף כרטיס ברכה. שנית, בעמוד התשלום, תחת ''פרטי משלוח'' יש למלא את פרטי מקבל המתנה (מלבד כתובת המייל - שם יש להזין את כתובת המייל שלכם). תחת ''כתובת לחיוב'' יש להסיר את הוי מסימון ''זהה לכתובת המשלוח'' ושם להזין את פרטיכם.

האם הצמח מגיע שתול בתוך העציץ שבחרתי​?

כן. כל שנותר זה להנות מהיופי שלו במקום המתאים לו בבית שלכם.

מה קורה אם בעציץ שהזמנתי אין חור ניקוז?

במידה וקיבלת עציץ ללא חור ניקוז, אל דאגה. במידה והעציץ קטן, הצמח נשאר עם כלי הפלסטיק המקורי שלו בעת השתילה. במידה והעציץ גדול, המומחים שלנו בפלנט איט דאגו למלא את תחתית העציץ באבני טוף שיאפשרו למים לחלחל ממערכת השורשים לתחתית הכלי ללא חשש לריקבון שורשים או מחלות קרקע. למרות זאת, שימו ♡ לא להשקות יותר מדי את הצמח בכדי שלא תיווצר בריכה בתחתית הכלי. דאגו לבדוק את הקרקע בעומק אצבע אחת והוסיפו מים במידת הצורך.

מה הכוונה צמח ש​אינו ידידותי לילדים ובע״ח?

בחלק מן הצמחים קיימת מידה של רעילות, ההסבר המקובל הוא שמדובר במנגנון הגנה, שהצמחים פיתחו כדי להגן על עצמם מפני בע״ח שמנסים לאכול אותם בטבע. הנזק נגרם רק אם חלקי הצמח הרעילים נאכלים, והוא עלול להוביל להקאות ושלשולים.

מהם אזורי השילוח?

תל אביב יפו, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, כפר שמריהו, רמת השרון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, ראש העין, קריית אונו,

גני תקווה, גבעת שמואל, בת ים, חולון, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, גדרה, יבנה, באר יעקוב ואשדוד.

קיבלתי מייל שהזמנתי אושרה. איך אוכל לדעת מתי ההזמנה תגיע אליי?

צוות Plant it יצור עימך קשר בהודעת SMS לשם תיאום המשלוח במספר הטלפון שהזנת.

שעות הפצת המשלוחים הינן:

בימי חול (א'-ה') - 10:00-18:00.

האם ניתן לבצע הזמנה עם משלוח לכמה כתובות שונות?

לביצוע הזמנה מרובת נמענים, אנא בצעו זאת בהזמנות נפרדות. כך נדע בדיוק מי יקבל את הצמח המיועד לו.

עשיתי הזמנה! תוך כמה זמן יגיע אלי המשלוח?

אנו מתחייבים להגיע עם הצמחים שלכם בתוך 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה. אנו מבטיחים לעשות כמיטב יכולתינו להגיע הכי מהר שנוכל. "ימי עסקים" הינם ימים ראשון עד חמישי, להוציא את: יום ביצוע ההזמנה, שישי, שבת, חג, שבתון, ימי זכרון וחול המועד.

האם ניתן לשנות הזמנה?

במקרה כזה, אנא פנו אלינו בהקדם ולא יאוחר מרגע יציאת השליח אליכם ל contact@plantit.co.il או בטלפון 1-700-556-554

שינויים בהזמנה או ביטול ההזמנה יוכלו להיעשות בתוך שעות הפעילות:

ראשון-חמישי - 9:00-18:00

שישי - 9:00-14:00

מהי מדיניות ההחזרה של Plant it?

אנחנו ממש רוצים שתהיו שלמים ומרוצים עם הצמחים ונעשה הכל כדי שהם יחיו איתכם בשלום ובנחת.

במידה והצמח לא מתאים לכם, ואתם רוצים ששליח שלנו יגיע אליכם לקחת אותו בחזרה - עלות דמי הטיפול והמשלוח הינם בהתאם לאזור המשלוח. במידה ותרצו להשיב את הצמח בעצמכם אנא צרו איתנו קשר וההחזרה תהיה ללא תשלום כלשהו.

קיבלתי צמחים של Plant it במתנה, האם מדיניות ההחזרה חלה עלי?

במידה והמתנה שקיבלתם לא מצאה חן בעינכם, נשמח להחליפה במוצר אחר או להעניק לכם שובר זיכוי בשווי המתנה שקיבלתם. החזרת המתנה כרוכה בתשלום משלוח ודמי טיפול בסך עלות המשלוח לישובך. אנחנו נשלח שליח עד הבית מטעמנו שייקח מכם את המתנה ונבצע את ההחזר הכספי בהתאם.

מה שאני מזמין/ה זה מה שאני מקבל/ת?

חשוב לזכור שצמחים הם יצורים חיים ונושמים ואין שני צמחים זהים לחלוטין. לכן ייתכן וגודל הצמח יהיה מעט שונה מהתמונה המוצג באתר.

אנחנו נעשה כל מאמץ להביא אליכם את הצמחים כשהם במצב המושלם ומוכנים לטיפול שלכם.

איך אני יודע את מידות הצמח והעציץ שבחרתי?

קוטר הצמח, קוטר העציץ וגובה העציץ יופיעו בעמודי המוצרים באתר. אנו משתדלים לעשות הכל כדי לדייק בגודל הצמח ומידות העציץ, אולם יש לזכור כי אין צמחים זהים ולעיתים קיים שוני בין עציצים שיוצרו בעבודת יד.

התאהבתי בצמח או עציץ שאזל מהמלאי. מה עושים?

Plant it עושה את מירב המאמצים להחזיר במהרה פריטים שאהבתם למלאי. במקרה כזה, אנא פנו אלינו ל - contact@plantit.co.il ונדאג למלא את החסר לכם בהקדם. אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם במייל חוזר כשהצמח שלכם ישוב למלאי.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט! ניתן לשלם עד 4 תשלומים ללא תלות בסכום העסקה וללא תוספת עמלה.

האם ניתן לשלם במזומן?

כרגע לא ניתן לשלם במזומן. דרכי התשלום הינם באמצעות מערכת חיוב כרטיסי אשראי מאובטחת וכן באמצעות חשבון Paypal.

*לא ניתן לשלם בכרטיסי דיינרס או אמריקן אקספרס.

**שימו לב - במידה ורכשתם באמצעות PayPal הכתובת למשלוח מעודכנת בהתאם לפרטים שמעודכנים בחשבונכם.

האם ניתן לשלם עם גיפט קארד ומאיזה סוג?

כרגע לא ניתן לרכוש ממגוון הצמחים והעציצים באתר עם גיפט קארד.

במידה ויש ברשותכם קופון BuyMe שהמרתם לאתר לפני פברואר 2020 אנא פנו אלינו בצ׳ט או במייל ונשמח לסייע.

שאלות ותשובות